Seeeg

Idag har det tamefan varit en seg dag. Började skolan kl 9 och hade lektion till halv 11. Efter lunchen skulle vi kolla på en film var det tänkt.. men NÄ då hade hela jävla klassen redan kollat på den utan att säga nått så då satt vi och väntade i 1 och en halv timme helt i onödan. Men vi sa till läraren att vi ville kolla på den ändå, när vi ändå hade väntat.

Direkt efter skolan så åkte vi till sjukhuset och hälsade på pappa som fortfarande är kvar där. Han va pigg och glad men lite uttråkad och det kan man ju förstå. Tur han har snälla döttrar som köpte mobilt internet åt han ;) Annars hade han väl ruttnat bort där. Men imorgon så ska han få komma hem för det såg ut att funka med medicinen han får nu :)

Efter sjukhusbesöket så vart det ner på stan en supersnabbis för att springa in på systemet och handla för helgen, men frågan är ju vafan man ska göra? På dagen på fredag så ska jag kanske med Helena till Valbo och shoppa lite, blir inget för min del för nu jävlar måste jag spara på pengarna. Men måste försöka hitta ett par billiga foppatofflor eller liknande till praktik och sommarjobb. Dom jag hade på scandic är ju helt fucked up. Hål i dom under sulorna så dom är inget att ha. Jag släpar ju ganska mycket med mina fötter så det blir lätt hänt att det blir hål i mina skor haha. Ska även försöka byta kavajen jag köpte till en mindre storlek.. inte bra att prova den med massa tröjor på märkte jag :P läre bara hitta kvittot först.. hmm.

Somnade när jag kom hem iallafall (big surprise).. och när fan tror ni jag vaknar? jo klockan halv jävla 10. 21 fucking 30.. jag kommer ju vara vaken ett tag till känns det som. INTE bra.



= Bra fylla



= Galen fylla... undrar vilket av dom det blir i helgen? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0