Söderhamn

Imorse när jag vaknade så tog jag mig en dusch, sen så åkte jag & mamma till Söderhamn och handlade lite och hade trevligt. Hälsade även på en av hennes vänner som jobbar där nånstans.. Köpte lite catnip till stekarn, men han vart inte så galen som jag trodde haha. Köpte mig även en tavla som jag tyckte va så gullig på dollar, den här vart det:



Då har man köpt sin första tavla ever då haha, vuxenpoäng! Närå men den va fin tycker jag iallafall :)
Fick även reda på vad jag kommer få tillbaks på skatten idag, och det var ju inte mycket att hurra över, men jag slipper iallafall betala tillbaks. Pengar är alltid pengar.

Sitter i soffan nu och jäser och kollar på lite serier, vart så jävla trött efter att ha gått runt en hel dag så det blir väl lite vila snart antar jag. Imorgon så har jag en hel del att göra, bland annat att gå ner på stan och handla lite, städa, tvätta, och PLUGGA. Har helt glömt bort att göra det nu när vi har haft lov, så får se till att göra det imorgon och det får ta den tid det tar. Uscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0