Söndag

Hua, vaknade nyss haha. Har sovit liite för länge känner jag. Men det behövs ibland det också.
Ska alldeles snart äta lite frukost och göra mig klar, sen så ska jag & Elin försöka plugga lite.

Vart en ganska trevlig och lugn dag och kväll igår för våran del. Vart då ingen utgång eller fest, så det var skönt. Mår hur fint som helst idag ;) Istället så var jag med Amme & Elin. Vi skulle kolla på spökhus men vi kom aldrig på nått att åka till, har ju varit till dom flesta haha. Så vi åkte hem hit och pratade en massa tills klockan vart närmare 3 tror jag? mys däh :)

Jag har också börjat drömma skitkonstiga saker.. igår drömde jag om en bergochdalbana som hette skumparty, och nu inatt så drömde jag att jag smörjde in ett hamsterhjul med silikondroppar så att det inte skulle gå så hackigt.. så när jag är klar så börjar hamstern springa, så springer han som fan och flyger iväg och dör. WTF?

Nu ska jag äta frukost, pussheej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0