Strålande

Vaknade av att det var så jävla varmt i mitt rum, så jag kikade ut genom fönstret och kunde inte bli gladare. Strålande sol och hur skönt som helst. Sitter med fönstret öppet nu tills jag ska gå ut.. Har precis tagit mig en dusch och ska snart klä på mig och äta lite frukost och dra ut en liten sväng. Kan ju inte sitta inne när det är såhär fint.

Hade tänkt städa först, men det får verkligen vänta tills ikväll. Vem fan orkar eller vill städa en sån här dag då?!

Igår kväll så tog jag och Camilla en kvällspromenad med Milou, gick i ca 1 timme och 30 min. Så totalt så gick jag 2 timmars promenad igår. Det var så jävla skönt ute! Vågade väga mig imorse också, och jag hade iallafall gått ner 4 kg totalt sen jag började för 3 veckor sen.. alltid nått :) Hoppas på att det fortsätter.

Funderar om jag ska ta mig en promenad till MM.. är så jävla sugen på salladen som man får göra själv där, eller om jag går till Hemköp och handlar så jag kan göra själv hemma.. hmmmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0