Sunkdag

Idag har jag fan inte gjort ett jävla skit och jävlar va skönt det har varit! Men nu börjar jag fan balla ur av uttråkning. Är lite rädd att kudden har växt fast på min skalle.. har inte vågat kolla än. Har legat här i stort sätt hela dagen. Förutom när jag fick nå ryck och städade köket lite.. Passade även på att göra kycklingsallad på samma veva och fan va gott det blev! Nu har jag så det räcker i några dagar.. Läre lära mig att laga mer mat fan, det här går inte!

Det har varit pissigt väder idag också så man har inte direkt haft lust att gå ut och gå, eller gå ut över huvud taget.
Funderar på att ladda ner nån bra film och mysa ner mig under täcket och sova snart, så kanske man är pigg imorgon.

måste även skaffa mig en ny digitalkamera för min har bestämt sig för att balla ur. Raderar alla bilder när den känner för det. Men det får bli nästa månad eller nått.. väntar fortfarande på min jävla tandblekning som jag beställde för mer än en vecka sen. Snart så har man ett bländande vitt leende ;) kan ju hoppas iallafall, hehe.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Då kan man ju undra varför vi inte var med varann om ingen av oss hade nåt för sig :P Hehe!

2010-04-06 @ 10:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0