Tisdag

Har nyss tagit mig en dusch och gjort mig klar. Ska åka ner på stan om en stund med Amme och köpa mobilt bredband åt pappsen som ligger på sjukhuset, man fick tydligen inte sitta på sjukhusets internet av nån anledning? Så då tänkte vi köpa mobilt åt han så han har nått att göra dom 3 dagar han ska ligga där :) Får bli som en liten present/överaskning, tror inte han vet att vi kommer heller. Han ska ju ligga där i 3 dagar för han har nått fel med hjärtat och dom vet inte vad det är.. i värsta fall så hittar dom något så då kanske han måste åka till Uppsala för operation. Men jag tror och hoppas att allt går som det ska, lilla pappa ♥

Efter det så ska vi till kusinerna och hjälpa en av dom med engelskaläxan och umgås lite. Var ett tag sen vi alla bara umgicks :) Lekte ju tamefan jämt när vi var liten, byggde kojor, lekte massa lekar, sov över hos varandra, spelade rugby och en massa! :D Minnen!!

Näe nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0