Tisdag

Tror det är tisdag idag.. har inte ens koll haha. Orkar inte kolla heller. Har iallafall haft en mysig och lugn dag idag. Började med att jag klev upp tidigt och städade undan massa skit för att några skulle komma hit och lägga rör.. tror ni att dom dök upp? NEJ. shocking.. Tydligen skulle dom komma imorgon också, får se om jag pigg nog att kliva upp eller inte. Dom kommer väl antagligen inte att dyka upp, men hoppas kan man ju.

Helena ringde vid 4 tiden tror jag det va, och frågade om jag ville med och äta. Visst sa jag! Slapp jag sitta hemma och rutta iallafall. Så vi åkte och åt på badhuset, det där nya. Och det var faktiskt gott! Trodde inte att det skulle vara det, men se så fel man kan ha. Efter det så åkte vi till en av Helenas kompisar Linda och tog oss en 2 timmars promenad med barnen. Riktigt skönt att gå var det :) Efter det så åkte vi hem till bror & Helena och kollade på tv och tjattrade lite. Hon visade mig lite inredningssaker som jag vart sugen på. Det var korgar som man hänger på väggen. Att jag inte tänkt på det tidigare?! Har ju absolut 0 plats för grejerna i mitt rum, perfekt för alla hårartiklar och smink och sånt ju, det som tar all plats. typ som dom här, fast helst svarta eller vita:



Pratade även med mor min nyss och nu har äntligen min tandblekning kommit! Tänkte börja med det imorgon eftersom att det ligger i Granbo. Undrar hur läskigt det kommer vara haha, men hoppas på att det funkar iallafall.
Ligger i soffan nu och väntar på att bror ska komma och hämta hans bil som jag fick låna så att jag tog mig hem på nått vis. Det var väl min dag det... PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0