Uppe tidigt

Jag som hade tänkt att sova som en idiot idag men så blev det ju inte, vaknade av att det var strålande sol ute och det var som en bastu i mitt rum. Men det är väl bara bra det också så jag inte fortsätter vända på dygnet. Har precis tagit mig en dusch och gjort mig klar. Ska till Freluga om ett tag och mysa lite med Teo en timme :) Efter det så ska jag träffa Malin tror jag? Ta en promenad med henne eller nått!

Inte långt till fredag nu då jag ska iväg och kolla på en bil åt mig med en av mina bröder. Vet inte om det blir med Kris eller Michael, beror på om Kris ska till Tyskland eller inte.. är ju lite oklart med tanke på vulkanjäveln. Hoppas det är nått att ha iallafall :) Får även pengar på fredag? Om inte så blir det på måndag. Behöööööver pengar.

Pecca sov även här inatt, trevligt! Fick en liten överraskning igår.. hon skickade cam inbjudan så ser jag att hon står ute på våran gräsmatta och chattar med oss? hahah.

Kommentarer
Postat av: PECCA DÅ, OKEJ?

Haha det var lite roligt :D

2010-04-20 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0