Vafan

Fattar inte hur jag helt plötsligt har blivit så trött? Sov över imorse och slutade efter en timme i skolan och gick hem till Elin och skulle plugga men det vart inte mycket av med det haha. Va så jävla trött så jag somnade när jag kom hem och vaknade för en timme sen ungefär. Tänkte ta mig en promenad senare ikväll i hopp om att bli lite piggare.
Kan kanske bero på sjukdom på väg? Känner i halsen att det börjar göra ont och täppt i näsan lite titt som tätt och även huvudvärk. Hoppas INTE.

Idag har jag varit duktig med mat och sånt. Frukost vart det en fullkornsmacka med sallad, tomat & gurka på och en liten drickyoghurt och till lunch en sallad. Ska väl snart försöka få i mig nått som inte är så onyttigt och även promenad. Igår vart det 1 timme och 40 minuters promenad :) nu ska jag fan köra hårt! Har gått sakta men säkert från start, har gått ner lite men mer ska det bli!

På fredag så får vi även pengar. Och så ska jag iväg och kolla på bilen och sen på lördag så ska jag & Elin till Gävle & shoppa lite. Amme ska möta upp oss på stan där. Blir nog en mysig dag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

tack min bästa :) duktig du är då som är ute och knatar varje dag, du borde smitta mig med det :p

2010-04-21 @ 20:41:11
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0