Valbo & Valborg

Klev upp klockan 7 imorse för att göra mig klar för att åka med Helena till Valbo och shoppa lite. Eftersom att jag var till Gävle centrum förra veckan med Elin så fick jag hålla i mina pengar lite. Köpte lite alkohol och plastkrokar till örhängen så jag kan byta ut dom som sitter på örhängena så jag kanske slipper denna JÄVLA allergi någon gång. Tyvärr så tycker jag om örhängen för mycket så jag pinar mig själv med att använda det några gånger om året och då sväller min högra örsnibb upp till en pingisboll typ, och så är den även nu, dum som jag är.
Köpte mig även 2 näspiercingar eftersom att jag inte har använt det på ca 6 månader så tyckte det var dags att köpa nya eftersom att min gamla var borta.


Vart en sån här och en i lika modell fast mindre och med vanlig diamant i mitten.
Hade iallafall en trevlig dag i Valbo!

Ska väl snart ta mig en dusch om jag vågar.. dom har varit hit och satt i någon torkfläkt som står och torkar kökstaket, så får se om taket brakar sönder eller inte :P Sen ikväll så blir det väl lite alkohol och festligheter :)

Trevlig valborg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0