Väntan

Sitter och väntar på att gå till skolan nu, vill inte vara där supertiedigt så jag väntar en liten stund. Verkar vara lite mulet ute idag, men inte gör det så mycket. Har ändå haft några finfina dagar :) Idag så har vi seminarium i skolan om cirkulation, har en känsla av att det kommet att gå crap. Men sånt som visar sig.. Glömde bort det helt igår även fast Elin skrev till mig om det.. så jag började plugga vid 00 tiden inatt.. LYCKAT!



Ignorera påsen i bakgrunden, det är en påse med kläder och en kudde som ligger där av nån anledning haha..
Får plocka bort det sen när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

De enda jag tänkte på var hur snygg du var på bilderna, inte på nån jävla påse förrän jag läste om den haha!

2010-04-15 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0