Vulkanmoln?

Läste nyss på aftonbladet att det kommer att komma in ett vulkanaskemoln eller vad det heter över Sverige ikväll? Kan bli en ny upplevelse om man nu ser nått.

Har kommit hem från skolan för en liten stund sen. Pecca var så snäll och hämtade mig eftersom att det regnade ute.. Åkte på Hemköp och handlade lite och nu ligger jag i sängen och slappar. Imorgon så ska vi på studiebesök på brandstationen.. Har redan varit där förut när jag var mindre med pappa och syster. Pappa känner en som jobbar där, så det lär väl inte bli nå nytt där inte. Hoppas vi slipper vara där hela dagen bara.

Ikväll så ska jag försöka att städa upp lite mer, fortsätta sen sist. Vi orkade aldrig städa hela huset men nu är det iallafall inte mycket kvar. Allt påskskit ska bort iallafall, eller det är väl mer eller mindre borta.
Och efter det så ska jag duscha och pyssla om mig själv hade jag tänkt. Noppa ögonbryn, raka mig, bleka tänder, måla naglar osv :)

Snart är det helg också, ska bli skönt!
PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0