Hmm

Kanske ska börja skriva lite igen? fast samtidigt så känner jag att det suger. Är ju inte till nån nytta ändå för det jag vill berätta berättar jag ju till mina vänner så. Meeeen det är ju tidsfördriv och det behöver jag ikväll känner jag, då typ inga vänner är hemma eller i närheten eller vaken!

Jag har lyckats vända på dygnen sen Tunisien och det märktes i veckan då skolan började... sov över varenda dag haha. Men det ska jag försöka ändra på.

Fick ett ganska så bra schema men ändå inte. Vi är ledig måndagar och tisdagar, så då får vi cp lång helg. Men onsdag och torsdag slutar vi 4 och fredagar slutar vi 3.. lite drygt men ska inte klaga! Har även snart praktik i 4 veckor igen.. skrev upp mig på operation, ambulans och vafan var det mer? jo.. IVA. Så lite spännande läre det ju bli :) Nya upplevelser.

Har även börjat spara pengar igen, för jag ska då tamefan bort härifrån så fort jag bara kan. Har hamnat i en jävla svacka sen vi kom hem från paradiset i Tunisien. Jag behövde den där resan så sjukt mycket, och när man trivs som bäst så skulle vi hem hit till detta jävla rövhål till stad. Usch.. men som sagt, snart ska jag iväg igen hoppas jag på! Måste iallafall tacka Amme & Elin för en sjukt underbar resa! ♥

Ligger just nu i soffan och har myst ner mig under täcket eftersom det är svinkallt och det är mysigt. Kollar på bröllopsfotografen och har nyss målat naglarna mina i metall lila färg haha.. jag tycker om lila!



Imorgon så ska jag & Amme på kalas hemma hos Malin & Jimmy då lilla sötnosen Liam har fyllt 1! :) Sen efter det så vet jag inte riktigt, ska försöka ta mig en promenad iallafall.

Näe nu ska jag kolla klart på filmen.. ska även försöka skriva lite om Tunisien i nästa inlägg eller nått.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tunisien var helt underbart :(

2010-08-29 @ 22:29:38
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Äntligen skriver du igen! Jag vill ju ha nått att läsa... :)

2010-08-30 @ 15:09:10
URL: http://saranorell.blogg.se/
Postat av: Camilla C

Håller med de övriga, skriv meeeeeer!!=) hihi

2010-08-31 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0