Måndag

Känns helt underbart att man har 4 dagars helg måste jag säga! Har verkligen behövt denna helg då jag inte gjort ett skit. Har sovit så länge jag velat, och bara slappnat av. Va hem till Malin & Jimmy för att fira sötnosen Liam i söndags, fick jävligt god tårta som Malin gjort och satt där och pratade ett tag :) Det är det jag har gjort hela helgen haha.. Idag åkte jag ner till Karlslund för att lämna in den sista lönelappen så nu är jag helt klar där. 

Har även börjat spara pengar igen och jag måste säga att jag har blivit ganska duktig på det! Har råd för en till resa redan nu om jag vill, men läre väl vara hemma ett tag. Men guuuud så lockande det är att bara gå in på sidan och klicka "boka". Tror jag har kommit på tankarna att jag måste leva lite nu medans man kan, och jag verkligen älskar att resa och flyga flygplan, vafan jag älskar till och med att bara vara på arlanda? haha. Så jag ska fan passa på att resa så mycket jag kan i livet och så mycket ekonomin tillåter, men som sagt, läre spara lite först.

På lördag så ska jag, mamma, Teo och Elin till Valbo och jag hoppas som fan att jag hittar en del kläder för det behövs. För tillfället så hittar jag inte ett enda par jeans..vettefan vart dom tagit vägen? och jag har levt tillräckligt i mina mjukisar nu så jag måste hitta byxor iallafall.

Ska även komma igång med "träningen" igen.. dvs promenader och äta nyttigare. SÅ jävla less på mig själv för tillfället så det finns inte. Usch, kan knappt kolla mig i spegeln längre känns det som.

Näe men det var väl allt det, avslutar med lite bilder från Tunisien.. VILL TILLBAKS! fryser ju arslet av sig här hemma.













Låten ♥ haha! Körde bombadance vid poolen varenda dag typ!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jeansen finns på HM! Skitsnygga

2010-08-30 @ 23:37:56
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0