Nattuggla

Har lyckats vända på dygnen totalt nu.. sist jag kollade på klockan imorse var 05.30 och somnade en liten stund efter. Var inte ett dugg trött inatt alltså, fattar inte. Jag som JÄMT är trött oavsett vad. Vaknade iallafall vid 12 så ska försöka lägga mig nu snart så jag kommer upp till skolan imorgon, om jag nu lyckas somna.

Har varit en lugn dag idag. Åkte till Edsbyn för att hämta Amme. Pecca & Lelle var så snäll och följde med då jag inte hittar i Edsbyn tro det eller ej haha! Är tamefan ALDRIG där. Efter det så åt vi alla lite mat, sen åkte jag och Amme till Granbo för att hälsa på mamma å pappa och kom ganska nyligen hem till Granberg.

Har noppat ögonbrynen och bättrat på naglarna lite. Sitter och längtar till lördag då vi ska till Valbo, måste verkligen hitta kläder! Ser verkligen ut som ett sunk nu då jag inte hittar ett enda par jeans här hemma.

Näe men det var väl allt däh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0