2010

Ja då tänkte jag sammanfatta detta år, som faktiskt har varit händelserikt! Jag tycker att detta år har varit riktigt bra på många olika sätt. Har lärt mig och provat nya saker, haft jävligt kul, lärt känna nya människor och haft det allmänt jävla awesome om jag tänker efter.

JANUARI:

- Alldeles i början så började jag, Elin, Amme & Linnéa på komvux vård, lärde oss en massa nytt.

- Jag, Camilla, Pecca, Anja & Anton tog oss en roadtrip till Bodaborg som ligger.. långt bort. På vägen dit så krockade vi, men det gick bra. Även jag & Camilla var jävligt bakfulla, festade till 5 på morgonen och tror vi åkte klockan 7 samma morgon haha. Men det var jävligt kul!



- Jag, Pecca & Camilla provade även att klättra klättervägg, var första gången för mig!



FEBRUARI:


- Hände väl inte så mycket denna månad tror jag.. var på Amanda Jenssen på Tranan, det är vad jag kan komma på :P haha.



MARS
:

- Fasters lilla älskling fyllde hela 2 år :)



- Åkte till Vemdalen med Judit, Luva, Hasse & Wahlbeck över en helg. Eftersom att jag var och är jävligt rädd för liftarna så åkte jag & Luva längdskidor i en evighet kändes det som, men kul vare! Hade en riktigt rolig helg :)





APRIL:

- Köpte min första bil någonsin, å nöjd över den vart jag :) min lilla pärla!!



MAJ:
Hände inget speciellt då tror jag. Tog årets första dopp, svinkallt var det!

JUNI:

- Skolan slutade för sommaren, och jag började nästan direkt mitt sommarjobb på Karlslund där jag trivdes riktigt bra, och det gick mycket bra för att vara första gången jag jobbade inom detta yrke. 



- Min kusin David och hans tjej Amy kom hit och hälsade på, det är alltid lika kul när någon från England kommer för det är så sällan man ses, men man försöker ju ses en gång per år iallafall. Synd att jag jobbade när dom var här, men träffade dom så ofta jag bara kunde :) Var även till Järvzoo med dom en dag.



- Åkte på kryssning till Riga alldeles i början av Juni med Elin, Camilla, Amme, Pecca, Malin, Sandra & Sara!
Hade sjukt kul och vart sjukt full och var med om en hel del roliga händelser :D



JULI:

- Var väl mest jobb som gällde då, förutom att jag & Amme fyllde 21 då:)

AUGUSTI:


- Slutade sommarjobbet i mitten av Augusti och drog direkt efter det till Tunisien med Amme & Elin Brunlöf. lärde känna denna roliga människa och vi hade the time of our lives där nere, fyfan vad underbart det var. Och så jävla roligt och spontant att Elin följde med! Kommer aldrig någonsin glömma denna resa :)







- Spelade paintball med Amme, Elin, Mattias å massa av deras kompisar!



- Det var även Björn Rosenström på parken som vi drog på. Festade med Gävlekillar först, hade en rolig kväll! Har nog ingen bild från den kvällen tror jag. Sen var det väl även brännbollsyran i augusti som jag var på och skolan började igen!

SEPTEMBER:

- Amme träffade sin kärlek i Tunisien när vi var dit, så jag & syrran åkte till Sicilien (Palermo) och hälsade på han, hans underbara familj & vänner :) Var där i 2 veckor. Det var hur vackert som helst där!!





OKTOBER:

- Halloweentranan som gällde, så som alla andra år ;) Klädde ut mig till The Grudge och skrämde några stycken. Var på förfest hemma hos Gabbe sen vart det Tranan! Dock inte lika lyckat som åren innan, men kul ändå :)



- Amandas kille Giuseppe kom hit till Sverige och frös nästan ihjäl stackarn. Då ska han komma och hälsa på nu i december haha. Då var det bara runt -5 grader ute. Hade lite fest för han här hemma så han fick träffa alla bekanda och så till oss då.


(Giuseppe & Teo lagar mat :) )

NOVEMBER:

- Jag åkte till Stockholm och hälsade på Camilla. Vi hade riktigt jävla roligt. Körde 2 dagars.. både fredag och lördag. Hände en massa sköj!! Måste hälsa på snart igen :)



DECEMBER
Har inga bilder från denna månad tror jag. Men har iallafall inte gjort så hemskt mycket. Mest skola och har jullov just nu :) mamma, pappa & Amme åkte till Italien och firade jul och jag åkte till Arbrå och firade jul med Kris & Helena och hennes familj, det var riktigt kul att träffa dom och jag hade en jättemysig jul! :) Dagen efter fyllde bror år så åkte dit igen och firade han lite. Vart utgång på kvällen och full som en kastrull vart man. Imorgon är det nyårsafton och då ska jag fan knäppa bilder och lägga upp :)

Kort och gott: Jag har haft ett skitbra år!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men guu vad kul att läsa händelser sådär :D

2010-12-31 @ 15:06:59
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Camilla C

Ja, kom & hälsa på snart igen! :) & jag hänger gärna med till Tunisien om du vill dit igen i år ;)

2010-12-31 @ 19:56:22
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0