Charlie St.Cloud

Har nog sett den sorgligaste filmen jag någonsin sett tror jag.. bölade som en liten flicka när jag kollade på den! Och riktigt bra var den, fyfan alltså. Kolla på den säger jag bara! Skadar ju inte att Zac Efron är en hetget i den heller, hehe ;)

Info om filmen:

Charlie överlever den fruktansvärda olyckan som tar hans lillebror Sams liv. Men innan brodern dör lovar Charlie att alltid ta hand om honom, och döden förmår inte klippa av det känslomässiga bandet mellan bröderna. Charlie ägnar sitt liv åt att hålla löftet till Sam.

När Tess dyker upp vänder hon upp och ner på Charlies värld. Kärleken till henne är så stark att han tvingas omvärdera sitt liv. Men kan han lämna Sam?

Tid: 1h 49min
Genre: Drama, Romantik

Trailer:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0