Då var det helg igen

Fan vad fort denna vecka gick! Har inte gjort så mycket alls denna vecka dock, har varit skolan för hela slanten. Flrutom när jag sov över i tisdags och sen ville inte bilen starta så jag kom inte till skolan förens runt 12 tiden, jävligt lyckat. Tack Elin iallafall som var så snäll och hämtade mig :)

Imorgon är vi ledig, så då ska jag ner på stan en sväng och sen kanske dra till badhuset med Elin och plaska lite. Var hem till henne idag eftersom hon fyller 22 idag, gamlingen ;) haha närå, Grattis min kära vän! Fick massa gott fika med. Nu ligger jag bara i sängen och funderar på att ladda ner en jävla massa filmer men jag kommer inte på några nya eller bra så det skiter sig väl.

När jag kom hem idag så hade världens bästa mamma varit här och städat och handlat mat, hur snällt är inte det då? :) ♥

Ja det var väl allt jag hade att berätta dä, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0