Dygna

Jani gott folk, ni få som läser min lilla blogg. Inatt så dygnade jag och syrran. Vi vaknade ju 15.30 igår, så det resulterade i att vi inte var trött alls natten som var. Så jag märkte vid 4 tiden på morgonen att Amme också var vaken så då bestämde vi oss för att vara vaken hela natten. Lite onödigt att somna när man ändå bara kunde sova 2 timmar. Var inte ett dugg trött i början när vi var i skolan, men när det började närma sig lunch så åkte mina ögon åt olika håll och levde sitt egna lilla liv. Vart sjukligt trött. Jag somnade som en stock när vi kom hem vid 3 tiden och sov tills nu för snart 3 timmar sen. Vaknade kl 22 av att Amme väckte mig.

Har laddat ner några säsonger av en serie som heter "Andar, finns dom?", ganska intressant faktiskt men man kan ju fråga sig hur mycket som är sant eller inte när det gäller sånna här program. Men jag tror faktiskt stenhårt på sånt där efter ALL jävla skit man varit med om lite här och där. Var nästan värst i Granbo, men det verkar förfölja mig & Amme så nu finns det i detta hus också. Det fanns en tid då jag absolut inte trodde på sånt här, men sen var vi lite dum och efter det så började helvetet.. haha. Tyck att jag är töntig men prova upplev det jag har så sätter jag pengar på att ni också kommer tro på det :) Jag vågar knappt sova själv hemma, vill helst att någon ska sova här eller att jag sover hos någon, eller så sover jag med datorn och en film på. Hua, jobbigt de, men man börjar vänja sig.

Nu ska jag kika vidare, PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0