Fredag

Har haft en mysig dag idag, har inte gjort mycket alls. Började med att jag somnade 5 på morgonen, och vaknade runt 13 tiden av att Sonia & Mamma kom hit med en bok som jag behöver till skolan. Sen efter det så åkte jag och hämtade Elin och vi drog till badhuset för att simma lite. Vi simmade 40 längor, och det är 1 km. Bra för att vara oss haha! Men det var skönt att röra lite på sig, har inte rört mig eller tränat något alls denna vecka, så läre sätta igång känner jag.

Efter det så åkte jag & Amme och hälsade på Malin, Jimmy & Liam. Fick smaka på Malins supergoda lussebullar :) Och efter deeet så åkte vi vidare till Undersvik och hälsade på Anja & Mia. Dom fick för sig att jag & Amme skulle rida ute i kylan och mörkret, och jag är livrädd för hästar. (tänkte skriva hestar haha!) Iallafall. Vi gick ut i skogen och hämtade dom och sen skulle vi rida lite.. jag kom fan inte ens upp på hästen, jag är så jävla ovig man kan bli, men till slut så. Var rätt trevligt faktiskt, hade en lugn å fin häst så :) Så nu luktar man inte så gött måste jag säga!

Sitter hemma nu och plickar på datorn, kollar runt på lite skor å grejer. Ska snart spela Robinson. Ett spel som vi spelade när vi var mindre, så jävla kul :D



Nu är det iallafall julpyntat och fint här hemma med massa ljus och röda saker, me like! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0