Granbo

Det blir att jag sover i Granbo ikväll, pallar fan inte sova själv på Granberg en natt till haha. Hjärtat uppe i halsen hela tiden. Det spökade igårmorse när jag var hemma själv så nu sover jag fan inte hemma själv igen. Hur fan ska det då gå när amanda, mamma & pappa är i Italien? Sova själv i Granbo där det är som värst! Nå får fan göra mig sällskap, känns inte som att katterna räcker till :P

Vaknade imorse av att Judit ringde så drog vi ner på stan och fixade lite julklappar. Efter det så kom jag hem och åkte hit till Granbo nästan direkt, så åkte vi till Kilafors för att fira Malin som fyller år :) Blev bjuden på smörgåstårta och cheescake med varma hallon, å fyfan va gott det va! Måste få receptet på cheescaken fan. Kom nyss till Granbo igen. Amanda stannade kvar för dom skulle festa ikväll och det orkar inte jag för jag hade inte duschat å inga festkläder precis hehe. Så jag följer med imorgon istället :)

Blir väl att sitta här hela kvällen, funderar dock på att sova snart för jag är så jävla trött. Och det är väl ett bra tecken det då jag har lyckats vänt tillbaks på dygnet!


Kommentarer
Postat av: Camilla C

Det tycker jag med! Vi tar en sista minuten & kör bah på de???!? vart ska vi åka?:)

2010-12-11 @ 19:44:53
URL: http://camillac.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla C

Jag kan göra dig sällskap habibi!

2010-12-12 @ 16:13:47
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0