Lördag

Nu var det 1 vecka sen jag skrev sist. Har haft så jävla mycket att göra denna vecka som varit när det gäller skola, haft massa rester att plugga ikapp och lämna in. Har varit helt jävla slut efter skolan så jag har sovit bort hela veckan, bokstavligen :S Gick på core i onsdags med Helena, men det var knappt! Jag sov ju över, och vaknade av att hon stog här inne och ropade på mig haha. Var helt borta på passet också.

Men nu känner jag mig verkligen utvilad och kan slappna av lide då jag har gjort klart väldigt många uppgifter. Har bara några få kvar och dom har jag hela nästa vecka kvar att göra.

Igår så åkte jag, Amme, Anja & Lelle till Malin och brudarna i Kilafors. Där blev vi bjudna på tacos och sen kollade vi på film. The Devil tror jag den hette.. den som går på reklamen. Den va inte bra och inte kass.. så duglig då!

Annars så har det inte hänt mycket i mitt liv. Spelar betepet och slappar haha.
Tänkte försöka städa mitt rum ikväll och tvätta en massa kläder. Går ju fan inte ens att gå in i mitt rum för alla kläder och allt skit som ligger i vägen. Jag hatar att ha det minsta rummet någonsin faktiskt. Blir stökigt direkt.
Men nu är iallafall köket och vardagsrummet städat så det är skönt.

Jaja, nu har jag uppdaterat lite iallafall. Ikväll blir det att leka med Elin när hon kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0