Mirakel?

Jag har äntligen fått en normal dygnsrytm eller vad det heter.. det är ett jävla mirakel. Förr sov jag till minst kl 14 på dagarna även om jag la mig i skaplig tid. Men nu somnar jag sent och vaknar tidigt! Igår somnade jag faktiskt tidigt.. tror klockan var runt 22 när jag somnade.

Är iallafall vaken nu för nu snart så ska jag åka till skolan trots att vi har lov. Jag måste göra klart dom uppgifterna jag har kvar att göra för snart sätts betygen. Har dock inte så mycket kvar så det är skönt :) Sen ikväll så är det afropowerdance som gäller för core vart fullbokat snabbt de. Och på torsdag ska jag på Zumba, skoj!

Ska försöka hinna ner på banken en snabbis idag också så jag kan föra över pengar från sparkontot till mitt vanliga haha, jävligt störigt att jag inte kan logga in på internetbanken och fixa själv, har varit utan pengar hela helgen!

För övrigt så tror jag att jag blivit lite smått beroende av clementiner, fan va gott det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0