Myssomfan!

Nu har jag äntligen fått lite julkänsla faktiskt! När jag ser all snö vräka ner, har ljusen tända och tänker på veckan som kommer. Inte långt kvar till julafton nu heller! :)

Veckan ser iallafall ut såhär:

Måndag: Skola
Tisdag: Stan med lelle och köpa klart alla julklappar och present till bror. Åka till Granbo för att slå in allt.
Onsdag: Amanda, Mamma & Pappa åker till Italien, så jag åker till Granbo och är hus & kattvakt i en vecka.
Torsdag: Uppersittarkväll med massa mys och götta.
Fredag: JULAFTON! Åker till Freluga på morgonen och firar lite, sen åker jag till Arbrå och firar med Kris & Helena tror jag? :) Sen på kvällen ska jag hem till Camilla.
Lördag: Tranan
Söndag: Tranan


Kommentarer
Postat av: helena

klart du ska till oss sen =) äta massa julmat och bara ha de bra.. =)

2010-12-21 @ 23:07:30
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0