Nyårslöften

Fan vad blogg.se krånglar då. Skrev ett inlägg för 7,5 timmar sen och det har fortfarande inte kommit upp? :S Det här inlägget kommer säkert inte heller komma upp men provar ändå.

Imorgon är det fest som gäller iallafall, försöker smida lite planer för eftermiddagen med middag och sånt, sen blir det väl skotercaffét här vid stagården, om man får komma? Sånt som märks! haha.

Har väl tänkt försöööka hålla några nyårslöften, men jag vet nästan med säkerhet att dom kommer spricka, men det är väl värt ett försök? kan man ju intala sig själv iallafall..

Löften:

- Gå ner minst 10 kg
- Klara skolan
- Jobba
- Flytta till eget?
- Bli ljushårig
- Spara pengar varje månad

- Åka utomlands

Det är väl ändå ganska rimliga löften? haha.. Tänker inte ens skriva ner "sluta snusa" för det kommer absolut inte gå, jag har inte riktigt den viljan.. får bli en annan gång! Om jag ska tippa på vilka jag kommer klara bäst så är det att bli ljushårig, spara pengar och klara skolan.


Nu återstår bara att se hur det nya året kommer att bli. Kommer bli en hel del förändringar tror jag.. Amme ska ju flytta, jag ska nog flytta, och sen en hel del annat.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker du ska bo i en etta(?) i huset bredvid oss jag :D Dom är billiga och bra :) Å uteplats!

2010-12-31 @ 13:07:18
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0