Sömnlöst

Har inte sovit en minut än, och om några timmar så ska jag vara i skolan. Kommer inte lyckas somna om jag försöker nu, och känns inte som att det är så smart heller utifall jag skulle somna, för då kommer jag inte orka kliva upp sen. Synd att det är en lång skoldag bara. Tänkte iallafall ta mig en dusch snart.

Har kollar på film efter film, stängt av allt trots att jag är mörkrädd, luggit och vridit och vänt på mig men inget verkar hjälpa. Suger som fan att ha vänt på dygnet såhär mycket. Måste försöka hålla mig vaken tills åtminstonde 8 ikväll, men det kommer inte gå det heller.

Det värsta med att ligga vaken och inte kunna sova är att man tänker så förbannat mycket. Tankar som man inte tänkt på länge dyker upp, nya tankar dyker upp. Mitt huvud är ett enda stort virrvarr just nu av allt tänkande. Det känns som att jag har så jävla mycket tankar så jag inte ens vet vem jag själv är längre. Och detta är väl tröttheten som talar antar jag.. dags för en dusch kanske! :)

Men innan duschen... hade bokat ett spinningpass förra veckan som jag skulle vart på ikväll men vi bestämde oss för att skita i det och smarta jag glömde helt bort att avboka passet så nu är kontot spärrat så jag kan inte boka några nya pass förens jag går dit och betalar 75 kr. SUGER! speciellt när jag inte har nå pengar.. måste fan ställa in larm hädan efter för att komma ihåg pass och sånt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker vi ska hitta på nåt nån dag jag :D Just ja på tal om hitta på nåt var på möte på resursen häromdagen och jag har rätt till friskvårdskort!!! hihihihi kan börja träna med dig ju!

2010-12-09 @ 06:15:59
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Camilla C

Vadå för tankar? Bli inte deprimerad nu bara, ringelidinga mig isåfall så kan vi prata ut:)

2010-12-09 @ 20:43:54
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0