Söndag

Ja då var den trökiga söndagen över och nu övergår den till tråkiga måndag istället. Vill ha helg hela tiden! Har iallafall haft en bra helg. Igår så var det inflyttningsfest/födelsedagsfest hemma hos Elin & Mattias, var mycket trevligt måste jag säga! Åkte ner på Tranan runt 23 tiden och där hade vi fortsatt kul :) Vaknade upp imorse och mådde faktiskt ganska bra, var törstig som en idiot dock. Har slappat hela dagen. Malin, Sara & Sandra kom på besök så åkte vi lite bil och umgick. Sen kom Camilla med mina älskade vantar som jag glömde i Stockholm och nu sitter vi alla i Granbo och häckar.

Ska snart gå och lägga mig tänkte jag. Ska till skolan imorgon och jobba ikapp lite rester är det tänkt. Fast ska sova ut först så är väl i skolan runt lunchtid eller nått. Pluggar bäst om man är lite utvilad! Får hoppas att man får lite gjort så man inte ligger efter så mycket.

Försöker planera ut hur min julafton kommer att se ut då mamma, pappa & syrran åker till Italien. Ska väl hälsa på mina kära bröder med respektive iallafall :) och på kvällen blir det nog hem till Camilla å Totte på lite suparfest haha. Oavsett hur det blir så blir det nog trevligt :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0