Stress och åter stress

NU kan jag äntligen sätta mig ner och slappna av, för nu är allt klart för julen :) Alla klappar är fixad, brorsans födelsedagspresent fixad och allt annat skit som skulle inhandlas är klart. Sitter i Granbo nu och kollar på tv och plickar på tangenterna.. Ska vara här tills nästa vecka och vara hus och kattvakt, suger en aning men vad gör man? Det är vid dessa tillfällen jag är så jävla glad att jag har bil & körkort :P

Skulle egentligen på Zumba idag men jag han inte, hade massa småfix kvar att fixa innan imorgon.

Imorgon blir det iallafall Arbrå för hela slanten, ska åkta dig och fira jul med bror Kris, Helena & hennes familj, kommer bli riktigt trevligt!

Inatt så sov malin här i granbo med mig för jag vågar inte sova här själv haha. Vi kollade på tv, satt vid datan och hon bakade tryfflar (?) haha, god va dom iallafall!

Ja men nu sa, har jag uppdaterat lite hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0