2012

Inatt så kollade jag & Amme på filmen 2012. Amme somnade efter halva men hon hade redan sett den. Jag är fortfarande chockad över att jag orkade hålla mig vaken, då filmen slutade klockan 03.30 inatt eller man kanske ska säga imorse? Vi var ju lite dum som började kolla på den runt 01.00 tiden, men det var det värt för den var riktigt bra tycker jag :) jag fick mig några tårar i ögonen lite här och var i filmen. Man blir ju lite rädd ändå, undrar vafan som händer år 2012? har ju varit mycket snack om det. Men jag själv tror inte att jorden kommer att gå under.. får vi hoppas!



Vaknade vid 12 tiden först och skulle ringa på en bil, men då var den jäveln redan såld. Så jag har fortfarande inte hittat någon bil. Somnade iallafall om och vaknade klockan 16.00.. sen dess så har jag faktiskt städat, städat och städat! Nu snart är mitt sovrum klart iallafall, ska bara vänta på att sängkläderna blir klar i tvättmaskinen så dom får torka någon gång. Har även tvättat varenda klädersplagg jag äger typ hehe. Sen så tog jag tag i att städa badrummet, vart inte supernoga, dvs skura golv och skit, men det värsta är borta iallafall.
Nu är det ju "bara" köket och vardagsrummet kvar.. och hallen då men det går fort.
Inte så kul för er att läsa om städning kanske haha, men jag har inget att skriva om så det får bli så.

Har iallafall tänt massa doftljus så det luktar gott här.
Näe men jag ska återgå till städandet så kanske jag skriver om något roligare senare ;)

Kommentarer
Postat av: evert

maya folket har ju sagt i flera hundra år att jorden går under 2012. den som lever får se :)

2010-02-07 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0