Aldrig mer Picasso..

Det är ett ställde där jag aldrig mer kommer sätta min fot, usch fyfan.
Jag, Elin & Amanda åt där vid 11.30 tiden. .så kommer jag hem och somnar och vaknar vid 17.30 tiden av att jag mår så förbannat illa, en kort stund efter att jag vaknat så får jag feber. Har ju varit på toa några gånger.. Ont så in i helvete i magen också.. så antingen är det dålig mat eller så har jag åkt på magsjuka. Men för tillfället så mår jag ganska okej, tog en alvedon och somnade om, men nu känner jag att skiten börjar komma tillbaks sakta men säkert.  Och jag som trodde att jag åt så sakta så att maten blev kall, tydligen inte!!


Kommentarer
Postat av: pecca

Å men fy fan :/

2010-02-08 @ 22:13:38
Postat av: Camilla

"nu känner jag att skiten börjar komma tillbaks sakta men säkert." , hoppas du inte menar det bokstavligt. Det blev lite toooo much information for me habibi

2010-02-09 @ 00:03:24
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: Alex

hahaha klart jag INTE menade så, mena ju att illamåendet var påväg igen :D

2010-02-09 @ 11:53:52
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0