Äntligen

Äntligen så har jag lämnat in alla uppgifter som skulle ha varit klara, nu har vi ju fått massa nya men huvudsaken jag lämnar in dom så det inte hamnar på hög. Då blir det så jävla lätt att ge upp haha.. kommer ihåg sen jag gick på Torsberg.. fyfan vad saker man hade att göra innan studenten.

Igår så åkte jag & Amme till Granbo för att sova över där. Det är mysigt att sova äver där nångång ibland, man får tillbaks massa minnen sen man var liten. Mamma lagade god mat, Jonse & Bettan kom på besök så kollade vi på film, hur mys som helst! Mamma hade även gjort matlåda åt mig & Amme idag, hur gott och bra som helst. Vi har då en söt mamma vi :)

Har nyss kommit hem från skolan iallafall, tänkte lägga mig och vila för såhär trött var det längesen jag var. Men så går det när man är uppe halva natten, sen ont i magen på det. Lite senare så ska jag och bror Kris åka iväg och kolla på en bil som han tyckte verka vara bra, lika bra att lyssna på han, han som kan det där! Jag hoppas iallafall att jag har bil till sommaren.

Näe men vila lite nu då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0