best of efterfesten.com

Tänkte lägga ut några "fina" mail jag fått av killar på efterfesten.com.. VAFAN LIDER DOM AV??
Man blir ju förfan äcklad av killar när dom håller på sådär.. vad i helvete tror dom? äckliga jävlar. Skriver sådär till nån helt okänd tjej.. undrar om dom någonsin får napp dom jävlarna?
Och då frågar jag mig själv.. varför i helvete har jag fortfarande en användare på efterfesten för? haha




Ni som inte ser vad det står så står det:

"Tjaa! Vad skulle du tycka om ett riktigt riktigt stooort ansikts sprut på typ 9-11 kraftiga sprut? Lite häftigt & spännande eller mest bara kladdigt & obehagligt? Vet att frågan är lite galen så vill du inte prata eller tar illa upp så säg bara till så ska jag inte störa mer ;)"




Ni som inte ser vad det står så står det:

"hello sweety im from italy but now in sweden(i dont speak sweden language just english) i see your profil you a perfect no1 soo sweety and mmmmmmmmmmmmmm sexy really you make me hot,i want to took whith you can you add me plss [email protected] i have a big penis dick 26 centimer really snake :) and i show you in web camera"

HAHAHA USCH!! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla C

men... va de inte en av dom där du dejta?:O hahah. needå. Störda jävlar de finns! :D

2010-02-05 @ 21:40:24
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0