Blodbad

Haha vilken jävla kväll det var igår. Inte nog med att det vart förmycket att dricka så skärde jag upp min tå och den vägrade att sluta blöda. Det var ju inte bara lite blod heller. Idag ser den ut som en styckad prinskorv typ. Blå och ful är den. Och jag är bakfull som pricken över iet. Får hoppas att det går över snart! Tänkte ta mig en dusch så känner jag mig piggare iallafall.

Inne på Tranan så var det ganska så mycket folk faktiskt och Amanda Jensen var ganska bra.. fast fortfarande inte min typ av musik.

Kollade igenom bilderna som vi knäppte igår, och FYFAN! haha, herregud. Kommer inte ens ihåg hälften av dom.

     

   

   


Kommentarer
Postat av: Hasse

Det är alltså DU som blodat ner mattan bak i min bil!! :P

2010-02-22 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0