Blodtryck

Sitter i skolan nu och har rast.. har nyss fått lära oss att bädda sjukhus sängar, inte det roligaste precis. Men Elin & Jag gjorde ett finfint jobb måste jag säga, synd bara att patienten skulle ha brytit alla ben i kroppen om det var i verkligheten haha. Ska snart få lära oss att ta blodtrycket, vilket jag redan kan men skadar väl inte att lära sig lite mer. Min kära mor hade gjort matlåda åt mig & Amanda igen också, sötmamma! Man känner sig som ett litet barn som ska på skolutflykt haha.. hon packar ner mat, frukt och macka! Hellre det än att äta skolans bajsmat.  

Nu vill jag hem och slappa, och få helg! Vet inte vad jag har för planer i helgen men det lät som att jag & Elin skulle hitta på något. Kanske Amanda Jenssen på Tranan? Det märks väl. Men tänker då inte sitta hemma en hel helg iallafall, det är ju ruttet.

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0