Bra kväll

Det ser ut som att det blir en bra kväll ikväll iallafall. Har hållt på och städat hela dagen och ändå är det lite kvar, men det går nog ganska fort att ta reda på. Fick skjuts ner på systemet av kära pappsen och sen vilade jag en stund nyss. Ikväll runt 19 tiden så kommer mamma & pappa hit och då ska vi äta tacos och dricka lite vin och umgås, blir nog skittrevligt om alla är på bra humör. Är ju inte allt för ofta man umgås med föräldrarna nu för tiden.

Efter det så ska jag & Amme ner på tranan, hoppas på att många ska dit. Verkar bli lite blandat. Många ska till tupps och många ska till tranan har jag hört så vi får se hur det blir :P




Igår så var jag med Judit hela kvällen! Vi åkte lite bil och skjutsade hem fulla människor. Skjutsade även hem en bekant till judit & luva, kusin tror jag det var? skittrevlig! Han tyckte att Luva hade åkt räkbilen förut.. men han menade glassbilen haha. Vi blev även inbjudna på kaffe sådär klockan 2 på natten men det var trevligt! Han ställde även fram hans gamla hund på fikabordet i en urna, en lite annorlunda upplevelse!

Näe nu måste jag hoppa in i duschen & göra mig klar!
Ha en bra helg, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0