Brownie

Nu har jag bestämt mig om hur jag ska göra med håret. Först så ska jag bleka håret några gånger så det blir ljusare, och sen ska jag lägga i en brun färg för att se om jag passar i det och om det blir bra. Blir jag inte nöjd så är det ju bara att börja slinga! Skulle se förjävligt ut om jag skulle börja slinga på kolsvart hår, skulle bli orange och massa fula nyanser haha. Så såfort jag har tid så blir det affären och köpa hårfärg :) Fick ideén av Malin som gjorde liknande och det vart bra tycker jag! Nu har jag ju ändå "vilat" håret i snart 2 år tror jag? eller om det är 1,5 år. Ska väl klippa mig efteråt också så lite slitet försvinner.




Typ den här färgen till att börja med. Det får bli ett litet experiment, får se om jag lyckas eller inte, men med min jävla "tur" så lär det ju bli förjävligt. Men värt att prova iallafall :) Trött på att vara kolsvart.

Vi får se hur skiten slutar, det brukar bli att jag hinner ändra mig i sista minut som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den där färgen är grymt snygg!!!! Tror de kommer bli skitsnyggt på dig:)

2010-02-04 @ 13:24:02
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja jag tyckte den var fin jag också! Får hoppas att jag får till den färgen bara :D haha!

2010-02-04 @ 16:38:43
URL: http://axelandrag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer passa skitbra i det, d har jag sagt i flera år. Äntligen förstår du det :P med din ögonfärg kommer det där bli sååå fint.

2010-02-05 @ 01:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0