Det vart en dator ändå

Ja jag fick nå fel efter att jag hade jobbat klart och gick raka vägen till Midat och köpte mig en lagomt liten och stor bärbar dator. Sitter vid den just nu faktiskt! Men min stationära dator ballar ju bara ur hela tiden så ja.. det var väl på tiden att jag köpte mig en ny. Har även pengar kvar att leva för också, så jag är nöjd! Mest nöjd är jag över att Voddler fungerar hur fint som helst på min nya lilla pärla, det gjorde det absolut inte på min stationära.


Denna jävel blev det :) Nackdelen är att det är Vista på den så det går lite segt, men det ska nog gå och ordna!

Nu har jag lite brådis, ska nämligen iväg och bada med Helena och några till och jag har inte rakat benen än och hon kommer och hämtar mig om 20 min hehe.. skriver mer sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0