Fan vad jag hatar att komma på rubriker

Det är väl det drygaste som finns, speciellt när man verkligen inte har nån aning haha. Inte för att det betyder så jävla mycket men ändå..

Jag vaknade iallafall för 15 minuter sen så nu är jag riktigt utvilad! Men jag kommer säkert bli trött snart för att jag har sovit för länge. Snart kommer iallafall Judit hit och är social en stund! Hon kom hit igår också, pratade och pratade tills klockan vart sent :)

Nu är första kursen klar i skolan iallafall, Människan socialt och kulturellt. Har en uppgift kvar som jag ska lämna in på måndag. Är nästan klar med den iallafall så det känns skönt. Nu ska vi börja på Vård & Omsorg.. Så nu tänkte jag efterlysa ännu en bok för nu behöver jag inte den jag haft längre. Boken heter "Vård och Omsorgsarbete" och den är skriven av Blume/Karlström Lennartsson och förlaget är Liber. Inte för att jag tror att det är nån utav mina läsare som har den, men värt ett försök! :P

Näe nu ska jag äta frukost och invänta Judit!

Kommentarer
Postat av: Elin

vafaaan är du nästan klar med guppgiften?! :o

2010-02-05 @ 19:37:29
URL: http://elinhildingsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0