Fredag

Efter mycket jävla tjat om att jag ska uppdatera bloggen oftare så skriver jag väl en liten rad nu då! Kan inte garantera att det blir det roligaste inlägger hehe.

Vaknade vid 12 imorse av att Malin ringde, och tur var väl det för annars hade jag vaknat mycket senare. Så jag klev iallafall upp, duschade och gjorde mat. Efter det så kom Judit och hämtade mig och vi drog ner på stan och kikade lite och tog oss även en fika. Fick nyss skjuts hem av Malin så nu ska jag bara sitta här och slappa.. som vanligt. Köpte även biljett till Amanda Jenssen imorgon. Ska ut med brudarna så det kommer bli skoj hoppas jag, även fast det inte är min typ av musik. Lite för jazzigt för mig. Men det blir nog kul hoppas jag på :)

Klockan 21 så kommer Helena och hämtar mig & Amme. Vi ska passa Teo en sväng medans hon ska övningsköra lastbil med bror & hans kompis. Synd att Teo kommer sova när vi kommer bara haha.. vi får väl hitta på något annat att göra vi då.

Kollade på My Sisters Keeper igårkväll också, och fyfan vilken sorglig film!!
Om ni vill grina en skvätt så ska ni kolla på den.

Ska försöka att använda min kamera lite mer så kanske det blir lite mer bilder i bloggen också, men jag glömmer ju jämt bort den där jävla kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0