Inte helg

Ja gott folk, den här veckan får jag ingen helg alls. nu har skolan slutat för veckan och i helgen så är det jobb som gäller! Är inte ledig förens tisdag men jag klagar inte :) Får se till att ha lite extra kul nästa helg istället.

Idag var det iallafall en lång skoldag även fast jag fick sovmorgon till 09.30.. läraren pratar så man blir alldeles dåsig och trött. Men vi fick iallafall lära oss hur man tvättar äldre och hur hygienen ska vara.. bra att veta.
Fick även världens längsta uppgift kändes det som, men jag han iallafall klart med den. Så jävla skönt att jag inte har en jävla hög som staplas på och blir högre och högre, för en gångs skull.

Har inte gjort många knop idag sen jag kom hem inte.. skulle egentligen ner på stan en sväng efter skolan men jag orkade inte. Ville hem och kolla på film och värma mig under täcket istället! Jag får ta och kolla efter en ny dator en annan dag. Känns inte som att det är kris med en ny just för tillfället, men jag har en känsla av att min gamla och trogna vän som jag sitter vid nu inte kommer klara mycket mer haha..

Känner mig verkligen rastlös om dagarna då jag är hemma, känner att jag vill börja träna men det är ju så förbannat dyrt med gymkort. Kanske ska börja simma och bada istället? Såfort det blir varmare ute och lite sol så ska jag tammefan ta ut arslet ur huset och springa så mycket jag orkar så ofta jag kan. Nu jävlar ska det bli ändring på det.

Näe nu ska jag ta och lägga mig under täcket och kolla på film och hoppas på att jag somnar i god tid om jag kan, är hemma själv och kissekatten vill inte komma in! Har inte somnat förens runt 2 tiden dom senaste veckorna. Men det är ju såklart för att jag är så jävla dum och vilar hela tiden.. aja, GODNATT! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Säg till om du vill ut på promenad eller så nått tag :) Skulle behövt röra på mig men jag är ju så jävla lat, och dessutom är det inge roligt att gå ut ensam :( =) <3

2010-02-11 @ 23:15:43
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: pecca

Jag är på att börja träna eller promenera om du inte vill själv ;)

2010-02-12 @ 10:26:03
Postat av: Alex

Ja men jag går gärna ut och går med dig Malin! Dig med Pecca :)

2010-02-12 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0