Matning

Idag i skolan så fick vi lära oss att mata gamlingar. Fast vi skulle turas om att vara tanter. Jag & Elin var i en grupp. Fick ju inte bara lite blåbärssoppa i nyllet haha. Lekte lite retard osv, var faktiskt kul! Fick även reda på att jag fick mvg (!!!) i första kursen, så jävla nöjd! Mitt andra mvg i hela mitt liv haha. Trodde jag verkligen inte, men jag klagar inte ;)

Efter skolan så vart det raka vägen till Freluga för att passa Teo i 50 min. Han är så go den lille mannen!
Lär sig mer och mer för varje dag. Snart fyller han ju hela 2 år! Tiden har gått så förbannat fort. Känns som att det var igår man fick beskedet att han var född.

Imorgon så är vi ledig iallafall. Ska försöka städa upp lite här så att man slipper skämmas som vanligt när byggarna kommer hit. Inte för att jag vet när dom kommer, brukar ju bli lite olika gånger det.

Nu kom Judit hit, så jag ska vara lite social med henne. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0