Mycket att göra

Idag har jag mycket att göra, men jag har inte gjort ett skit än.. som vanligt!
Jag vaknade vid 11 och var pigg och tänkte att jag skulle ta tag i städningen, plugget, laga lunch och duscha.. hittills har jag bara gjort lunchen. Duschen ska jag snart ta tag i också, men jag har en liten känsla av att städningen inte kommer bli av.

Jag vill ha mina pengar nu.. fick en smärre chock när jag kollade kontot igår. Pengarna bara flyger iväg, och på vad? Jo en massa jävla SKIT. Tacka gudarna att jag har lärt mig att spara på sparkonto säger jag. Förr kunde jag inte ens spara 50 kr haha.. nu har jag en fin liten hög på sparkontot iaf.
Skulle behöva handla kläder faktiskt. Det gör jag typ aldrig.. kanske en tröja ibland eller ett par byxor men det är fan inte ofta. Skulle även behövt köpa mig en extern cd/dvd brännare så jag kan bränna ut all skit på datan.

Är lite orolig för magsjuka också. Många som har det nu verkar det som.. och jag vill fan inte ha skiten igen för då vettefan vad jag tar mig till. Det är det värsta som finns!

Näe men det här blev ju ett lika meningslöst inlägg som dom flesta jag skriver.. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0