Myspys

Sitter i vardagsrummet nu med Amme & Pecca & äter lite Ben & Jerry's och ska alldeles snart kika på nån film!
Har inga uppgifter att göra klar för dom är jag redan klar med, så jag kan slappa lite extra hehe.

Efter skolan idag så drog jag, Amme & Lelle till Amanda & Sebban och skulle passa Kevin en liten stund medans Amanda gick på något möte. Efter en stund så kom hon hem och då satt vi och pratade en massa, sen var vi tyvärr tvungen att dra! Jag kom in i en tröttperiod där ett tag men det gick över efter en stund :P

Vilade som en idiot när jag kom hem istället haha. Vart några timmar så man lär ju inte somna i tid ikväll iallafall.
Näe nu ska jag vara lite social! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0