Nickelallergi

Min högra örsnibb är helt fucked up. Har fått nickelallergi i den även fast det var typ 1 år sen jag använde ett par örhängen? Hur FAN går det till undrar jag.. eller om det bara är en infektion? Fast jag har ju inte haft nått sår där..skitirriterande är det iallafall. Jag kan ju fan inte använda ett enda par örhängen, silver som guld. Har hört att det finns plastgrejer som man kan byta ut på örhängena, men vettefan vart man får tag på dom.
När jag var liten så hade jag extrem nickelallergi, kunde inte använda jeans pga knapparna, skärp, örhängen, hálsband, armband, klockor eller ringar. Men nu har allt försvunnit ganska mycket FÖRUTOM högra jävla örsnibben. Vänstra går hur bra som helst.. blir lite röd bara. Sen kan jag få om jag sover med klockan eller så..
BORT JÄVLA NICKELALLERGI!!

Har iallafall varit i skolan hela dagen idag.. från 09.30 till 16.00 då jag fick skjuts hem av kära mamma. Hon hade även gjort världens godaste matlåta också. Pasta med oxfilé och paprikasås.. tänk om man hade ärvt hennes gener med matlagning?? skitgott var det iallafall.

Kom hem och slocknade på direkten.. somnade med alla kläder på så jag höll på att avlida av svett när jag vaknade vid 19.30 tiden.. PUH! Sen dess har jag bara suttit här  och pluggar, surfat och kollat på film.
Har skickat in 3 arbeten nyss, skönt att ha det gjort.

Näe nu ska jag ta och sova igen så jag orkar upp i skaplig tid imorgon. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0