Ojoj

Var nyss iväg och åt på Takeoff med Luva & Judit, tog mig en god jävla tacotallrik. Satt där och prata å greja.
När vi skulle svänga av från vägen in till bollevägen så kom det en gubbe som skulle ut där alldeles framför oss, men han verkade inte ens kolla så han körde rätt ut på vägen, och då ser vi en bil som väjer över på våran sida av vägen men dom krockade ändå. Så ser jag ju att det är Pecca & Mathilda som satt i bilen! Tur att det gick bra för er iallafall! Vi fick ringa till polisen och bärgningsbilen och allt det där. Var lite hemskt att se, men tur så vart det inte värre än vad det vart, kunde ju ha slutat riktigt illa. Gubben var ju helt virrig och borta i huvet, misstänkte rattfylla först men så var inte fallet. Han sa " jag såg inget" varför kör man då rätt ut om man inte ser nått? Hoppas på det bästa kanske? haha, störd jävel.

Sitter iallafall bara hemma just nu med Judit på besök. Vi sitter och snackar och kollar runt på internet hehe.
Väntar på att bror eller Helena ska komma och hämta en film som dom ville se. "The Collector" skitäcklig film.
Har inte orkat ta mig till duschen än heller, så det läre jag göra innan jag går och lägger mig.

Det var väl en liten uppdatering det! Nu ska jag slappa resten av kvällen, kika på lite Wallander och bli av med bakfyllan. PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: pecca

Tänk om jag skulle dött, och du kom där och såg mig dö? Vad hemskt! Och tänk om jag inte skulle svängt, då skulle jag kört rätt in i gubben och han kanske skulle dött? Han skulle nog inte må så bra iaf :O Ja de finns många tänk om. Men nu börjar man känna sig lite lugnare iaf :) Tur ni var där =)

2010-02-21 @ 22:02:24
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0