Onsdag

Ja då sitter jag på Sävsberg nu och väntar på att datalektionen ska börja. Sitter på en dator med en jävligt värdelös mus, den har en sån där kula under, snacka om stenålders? :D undrar vad vi fårlära oss idag jag. Kanske hur man knäpper på och av datan? vem vet.. är ju så JÄVLA lätta saker vi får "lära" oss.. jag sitter mest på Facebook ändå jag haha. Fast iofs det finns ju dom som faktiskt inte kan det där som vi kan.. vi som växte upp med datorer..

Var iallafall ner på stan på lunchen idag och kikade lite. Vi åt lunch på Roma. Vart nachotallrik med mycket sallad och en loka, mums! Sen tog jag mitt arsel och gick in på banken och fick skämmas som jag trodde. Han som jag alltid går till för att skaffa nytt bankomatkort var ju såklart där, han satt och flinade bakom sin bänk han. Men nu är det fixat iallafall och ett nytt bankomatkort är påväg. Jag slår mig själv om det nya kortet går sönder detta eller under nästa år.. fattar inte hur alla mina går sönder hela tiden!!

Scandic ringde mig nyss, så jag ska jobba fre-sön nästa helg och den 27e :) lite extra pengar iallafall.
Synd att jag inte kan jobba så mycket med tanke på csn.. men men!

Näe nu ska jag fortsätta kika runt lite, Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0