Paranormal Entity

I söndags så åkte jag & Amme till Freluga för att kolla på film med bror & Helena. Vi valde att kolla på Paranormal Entity.. tyvärr. Det är som 2an på Paranormal Activity. Och den var förbannat läskig!! Dum som jag var så kollade jag ju på hela även fast jag visste hur rädd jag vart efter Activity. Men som tur var så skulle jag inte sova ensam hemma iallafall :) Den var mycket mindre seg än Activity så det var ju bra.

Handling: 
En familj bestående av mamma Ellen, storebror Thomas, och lillasyster Samantha bor i ett hus som börjar hemsökas. Det sker oförklarliga saker på nätterna och Thomas börjar dokumentera det på film. Det som sker händer oftast om nätterna och i lillasysterns rum. Saker och ting utvecklas mer och mer allt eftersom dagarna går och det som hemsöker dom verkar verkligen vilja göra illa Samantha.

Filmen är i stil med Paranormal Activity. Det som skiljer är att det inte är stillkamera med klocka som rullar i höger kant. Utan filmen är mer filmad för hand där Thomas går omkring och filmar händelser och allt som händer runt om i huset. Enligt filmbolaget är detta ett band som hittades i familjens hus och ska vara autentiska videor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0