Party all night long!

Ikväll är det party som gäller med bästa brudarna. Men innan det så ska man ju komma på vafan man ska ha på sig, hur man ska ha håret och hur man ska sminka. Det är inte bara det inte! Har inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig ikväll, jag har inget för den delen. Måste verkligen börja handla kläder snart haha.

Vaknade iallafall för 30 min sen, skönt att vara utvilad! Har märkt att jag inte sover lika länge som jag gjorde förr. Då kunde jag vakna vid 15 tiden och då gick jag ändå och la mig vid 12 :P Skönt iallafall.
Ska väl ta och hoppa in i duschen snart och börja dona lite smått.

Igår när vi skulle hem från Freluga så drog jag en fin vurpa åt Amanda & Helena. Dom 2 satt i bilen och väntade på mig, så hade dom s trålkastarna på bilen mot mig.. Så märker jag att jag trampar snett med foten och sen åkte jag ner på knä, och jag hade tydligen haft munnen vidöppen haha.. Första vurpan för i år iallafall! Måste ha sett kul ut..

Förövrigt så har jag en mobbad syster. Såg igår att hon gjort en facebook åt våran katt Stekarn.. herregud.
Men det mest mobbade måste ju ha varit det här? :



Stekarns status: Jag vill kloa på något.. Amandas säng tror jag det blir....Kurrkurr..
Amanda svarar: De ger du faaan i!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahaa, de e ju du som gjort facebooken!

2010-02-20 @ 12:30:11
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Alex

Eller inte? :P

2010-02-20 @ 12:38:58
URL: http://axelandrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0