Passar på

Tänkte passa på att lägga ut några bilder sen i lördags nu när internet är skapligt snabbt iaf.. har ju segat som fan dom senaste veckorna så vi misstänker att det är nån jävla bög som sitter på vårat trådlösa och gör nått skit. Laddar ner saker eller nått.. synd bara att varken jag eller Amanda har en jävla susning om hur man gör för att fixa det, att sätta lösenord på det eller något.



Ja det var väl dom det haha! vart inte så många eftersom att jag inte har någon blixt på min mobilkamera och inte fan vill jag riskera att ta med mig digitalkameran så som jag lyckas få saker att försvinna när jag har druckit.
Snodde denförsta bilden av Johanna S :) Finns en till också, men jag är inte direkt fotogenisk.

Var även ner på stan idag med Malin, Gabbe & Amme, fast Gabbe drog ganska snabbt haha. Hade iallafall en mysig dag på stan. Sötaste lilla Liam var också med oss. Man vill bara krama sönder han för att han är så jävla söt!

Näe men nu ska jag försöka sova, även fast jag vaknade för 2 timmar sen.. är helt slut i kroppen av någon anledning och illamåendet sitter i hela tiden. Men hoppas verkligen att jag blir bättre tills imorgon, för jag vill inte missa något i skolan. Låter INTE likt mig! ;o Men jag är iallafall säker på att det är den förbannade jävla maten som jag åt på Picasso som har gjort mig sjuk... USCH!!

R.I.P Sigrid, tänker på er Elin! :( ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Jävlar va fin bild på dig darling!!!

2010-02-10 @ 18:56:51
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan förklara nån dag hur man sätter lösenord jag :D

2010-02-11 @ 12:04:47
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0