Snögubbe

Ja då har man nyss kommit hem från ännu en jobbdag som gick ganska så bra, lite segt bara. Ville verkligen inte upp ur sängen imorse! Och speciellt inte när jag var tvungen att gå till jobbet i -23 utan mössa och varma kläder. När jag kom fram och såg mig själv i spegeln så hade jag kritvita ögonfransar med isdroppar på, jag såg fan ut som en snowdude. När jag blinkade med ögonen när jag var på väg så fastnade ögonlocken.. FYFAN! Men Malin var min räddare när jag slutade, hon var så gullig å skjutsade hem mig, tack! ♥ Jag skulle egentligen tagit bussen men jag visste inte vilka tider dom gick och ingen satt vid datorn när jag ringde haha.. det är NU jag skulle ha behövt en biljävel.

Igår efter att jag hade badat ett antal timmar och lekt med barnen och greja så kom Elin hit och umgicks. Vi fick oss ett par goda skratt. Så satt vi mest och pratade :) Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. det suger balle att jag ska jobba imorgon men sånt är livet. Nått kul borde jag väl ändå hinna med att göra..

Näe nu ska jag kika på film och värma mig under mitt älskade täcke, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0